ponedjeljak, 24. veljače 2014.

ZAČINI U SAPUNIMA

Sapunima možemo dodati začine, dijelove biljaka i latice cvijeća da bi smo im dali dodatnu teksturu, boju ili kako bi smo im poboljšali miris i naravno ljekovitost. Biljke i začine možemo koristiti i za dekoraciju površine sapuna. Uvijek treba koristiti organski uzgojeno bilje i začine  koji nisu tretirani pesticidima.

Bosiljak – zelena biljka čije osušene i samljevene listove možemo koristiti u sapunima za dobivanje zeleno smeđe boje. Ima antibakterijska i umirujuća svojstva.

Kardamon – biljka porijeklom iz Azije, ima topao svjež začinski miris. Dodan sapunima, fino mljeveni kardamon poboljšava cirkulaciju, grije, podiže raspoloženje i daje energiju.


Paprika – sapunima daje nježnu boju lososa, poboljšava cirkulaciju i prokrvljenost kože.

Cimet – jedan od najstarijih začina sapunima daje blago smeđu boju, smanjuje stres, ima antibakterijalna, antifungalna i antiparazitska svojstva zbog čega je odličan protiv infekcija.

Klinčić – začin snažnog je mirisa, sapunima daje smeđu boju, ima jaka antimikrobna i antibakterijska svojstva svojstva pa se koristi protiv lišajeva, gljivičnih infekcija a čak ubija i parazite.

Ružmarin – dodati će sapunima mahovinasto zelenu boju. Osušeni ružmarin umiruje, pomaže poboljšanju cirkulacije, jača kapilare, poboljšava pamćenje, podiže raspoloženje. 




Broj komentara: 5:

  1. Sasvim slučajno sam naišla na Vaš blog.
    Mnogo mi se dopada.

    Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. dopada mi se ...uskoro pocinjem sa izradom sapuna...javicu vam sta sam uradio...interesuje me da li su kalupi od metala nepozeljni...veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kalup mora biti od drveta ili plastike jer metali reagiraju sa NaOH. Pozdrav i Vama i javite kako je ispalo :-)

      Izbriši
  3. Sandra, da li izradujete sapune za prodaju?

    OdgovoriIzbriši
  4. Blog je super, ja sam napravila prvu turu sapuna, al mi se napravilo praskast sloj na crhu, nisu glatki, sta bi mogso biti uzrok? Hvala

    OdgovoriIzbriši